Uw gratis mobiliteitsgarantie, de klok rond

Iedere nieuwe Audi gaat vergezeld van gratis Audi Assistance die automatisch verlengd wordt na elke onderhoudsbeurt bij een officiële Audi verdeler. 24 uur per dag en elke dag van de week kunt u erop rekenen in geval van mechanische pech of een elektrische storing of immobilisatie in België en heel Europa, en dat zonder kilometerbeperking.

Waar u ook bent, in West-Europa, Audi kan u 24 uur per dag helpen of adviseren.

Bel Audi Assistance op: +32 2 756 86 81.

Voorkom pech en geniet van gratis hulp bij immobilisatie


Zonder brandstof, een lekke band of verkeerd getankt... Om van onze pechverhelping te kunnen genieten of om uw wagen te laten wegslepen ten gevolge van een dergelijk incident, of zelfs in geval van mechanische pech of elektrische storing volstaat het om uw wagen regelmatig te laten onderhouden bij een Audi verdeler (volgens de stricte voorschriften van de constructeur).

Een panne waardoor uw wagen plots geïmmobiliseerd wordt, is altijd mogelijk. Rijdt u met een Audi die steeds onderhouden en hersteld werd door een Audi verdeler volgens de voorschriften van de constructeur, dan geniet u van de mobiliteitsgarantie, zonder kilometer- of tijdbeperking. U start met 24 maanden of maximaal 30.000 km (volgens wat eerst bereikt wordt) en bij elk onderhoud wordt uw Mobiliteitsgarantie automatisch verlengd

Wat biedt uw Audi Assistance bij pech ?

Bijstand 24 uur op 24 en 7 dagen op 7. Wegslepen tot bij de erkende Audi verdeler van uw keuze indien uw Audi niet ter plaatse kan worden hersteld of tot bij de dichtstbijzijnde erkende Service Partner in geval van een lekke band of bij een reis in het buitenland.

Afhankelijk van het type van ‘pech’(*) kunt u voor maximaal 5 dagen (eventueel verlengd met een aansluitend weekend en wettelijke feestdag) van een vervangwagen genieten, indien de herstelling meer dan 3 uur in beslag neemt. Als alternatief bieden wij u de terugbetaling van hotelkosten tot 5 nachten (inclusief ontbijt) aan voor alle inzittenden. Of u kiest ervoor om u reis voort te zetten: u krijgt dan trein- of vliegtuigkosten terugbetaald, tot € 450 per persoon.

Meer dan alleen pechverhelping

Wij nemen ook andere onkosten veroorzaakt door de panne op ons:

  • Taxi, trein of bus tot € 80;
  • Ophaalkosten van uw herstelde Audi tot € 500 ;
  • Leveringskosten van dringende wisselstukken ;
  • Telefoonkosten, parking... tot € 30.
Thoen Audi overnamebonus saloncondities

(*) Met ‘pech’ bedoelen we een Audi die niet op eigen kracht naar een werkplaats geraakt of waarvan de fabriek beslist heeft dat hij om technische of veiligheidsredenen niet meer kan rijden. Deze wagen moet daarom gedepanneerd of getakeld worden. Zonder pech is het dus niet mogelijk een beroep te doen op de Mobiliteitsgarantie of op Audi Assistance.

Audi Assistance komt ook tussen in de volgende gevallen: maximaal één lekke band (zonder noodzaak om de velg te vervangen), olietekort, koelvloeistoftekort, verkeerde brandstof of brandstofpech, platte accu, schade door knaagdieren, sleutel- of slotproblemen, tekort aan AdBlue, ruitenwisservloeistof of defect aan pinkers of lichten, ramen, dak of kap die niet kunnen gesloten worden, defect aan alarm of andere beveiligingssystemen waardoor normaal rijden niet mogelijk is.

Deze tussenkomst is uitsluitend beperkt tot depannage ter plaatse of takeling naar de erkende Audi verdeler die de klant verkiest. Bij tussenkomst voor een lekke band takelen we de wagen naar de dichtstbijzijnde Audi verdeler indien het niet mogelijk is om de klant ter plaatse te helpen. Alle andere diensten van de Mobiliteitsgarantie, zoals de vervangwagen en de dekking van gelijk welke andere kost, zijn dus uitgesloten.